Listing 1 - 10 of 22 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Master Marketeer Guillaume Van der Stighelen ontsluiert de mechanismen achter heldenverering, en legt uit hoe je die mechanismen in je voordeel kunt gebruiken. Hij illustreert kleurrijk hoe CEO's, marketingmensen en reclamemakers het verhaal van hun merk op zo'n manier kunnen verspreiden dat het tot het collectieve geheugen gaat behoren. En het kan je helpen om je eigen persoonlijk verhaal in een gunstig daglicht te stellen.
Merken. --- Reclame. --- reclame --- marketingcommunicatie --- adverteren --- Advertising. Public relations --- merken --- Advertising --- Reclame. Public relations --- Marketing Marketing --- 659.1 --- 659.1.01 --- Merken ; merkwaarde ; merk en ontwerp --- Reclame ; handboeken ; theorie ; praktijk --- Reclame ; opvattingen ; misvattingen ; technieken --- Reclamebureaus ; België --- Van der Stighelen, Guillaume --- 369.1 --- 658.8 --- 659 --- 369.4 --- Duval Guillaume --- merkenbinding --- reclameboodschappen --- reclamebureaus --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- Publicity. Information work. Public relations --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Publiciteit. Reclame --- Reclamemethoden en -methodieken --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- Publiciteit, reclame, adverteren --- departement Handelswetenschappen en Bedrijfskunde 11 --- marketing-communicatie-strategie --- 658.81.5 --- 007 communicatie --- 658.8 marketing --- communicatie --- marketing --- Reclame. Advertising. Merchandising --- Merken --- Positionering --- Merkstrategieën --- Reclame --- Creativiteit --- Branding --- advertising --- Merk --- Merkstrategie --- Musiceren --- 766.31.01 --- Grafische industrie en ontwerp ; beeld ; reclame ; theorie, filosofie, esthetica
Choose an application
1. Kinderrechten en media : een meervoudig perspectief 2. De vijfminutenregel en andere beperkingen betreffende tv-reclame in functie van de bescherming van minderjarigen 3. De vijfminutenregel sinds 1987 : een overzicht 4. De vijfminutenregel en het EU-recht 5. De vijfminutenregel en artikel 10 EVRM 6. De vijfminutenregel en artikel 13 en 17 IVRK 7. De vijfminutenregel : knelpunten en beleidskeuzen 8. Nawoord
Kinderen en reclame. --- Kinderen en televisie. --- Reclame --- Sociale agogiek --- Kinderen en reclame --- Mediarecht --- Televisie --- ethiek. --- jeugdbescherming en kinderrechten. --- België. --- children [people by age group] --- Advertising. Public relations --- Age group sociology --- ethiek --- Industrial and intellectual property --- commercials [oral or performed works] --- mediaonderzoek --- ethics [philosophy] --- media-analyse --- mediarecht --- kinderen --- reclame --- Kinderen en televisie --- Reclame ; televisie --- #SBIB:309H1015 --- #SBIB:309H2813 --- #SBIB:012.AANKOOP --- #BAVD --- #A0102R --- 347.63 <493> --- 659.1 --- #A0103A --- 690 Media, mediarecht --- 693 Handelsreclame --- Protection de la jeunesse Jeugdbescherming --- Médias Media --- Télévision Televisie --- 193 Kinderrechten en Media --- Publicité Adverteren --- 659 --- 301.185.1 --- 347.77 --- televisiereclame --- reclame en kinderen --- televisiereclame en kinderen --- Vlaanderen --- televisie --- 791.46 --- België --- 095.1 --- Media: politieke, juridische, ethische, ideologische aspecten (incl. privacy) --- Reclame: juridische, ethische, ideologische aspecten --- Reclame. Public relations --- Sociologie van de leeftijdsgroepen --- Industriële en intellectuele eigendom --- televisie in België --- kinderen en televisiereclame --- Kinderen en jeugd --- Televisiereclame --- Reclamereglementeringen --- Kind --- Reclamereglementering --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Onderzoek --- Geweld
Choose an application
Mass media --- Massamedia. --- Mediacommunicatie. --- Philosophy. --- communicatiewetenschappen --- massamedia --- mediaonderzoek --- massacommunicatie --- Mass communications --- Communicatie --- Praktijk --- Media --- Nieuws --- Massacommunicatie --- Informatie-overdracht --- Voorlichting --- Overheid --- Reclame --- Onderzoek --- Reclame-onderzoek --- Media-onderzoek --- Communicatie-onderzoek --- Reclame-praktijk --- Autorité Gezag --- Communication Communicatie --- Communication de masse Massacommunicatie --- Information (communication) Informatie (communicatie) --- Médias Media --- Pays-Bas Nederland --- Publicité Adverteren --- 316.77 --- 316.77 Communicatiesociologie --- Communicatiesociologie --- Mass communication --- Media, Mass --- Media, The --- Communication --- Philosophy --- Informatieoverdracht --- Mediaonderzoek --- Ontwikkeling --- Leerlijn --- Communicatietheorie
Choose an application
Broodjeaapverhalen, complottheorieën en verhalen over angstaanjagende ziekten verbreiden zich moeiteloos. Maar mensen met echt belangrijke boodschappen - zoals docenten, politici en journalisten - moeten soms de grootste moeite doen om hun ideeën aan de man te brengen. Waarom floreren sommige ideeën van meet af aan, terwijl andere razendsnel ter ziele gaan? Hoe verbeter je de kansen van waardevolle ideeën? En wat is de kracht van reclameslogans als "Douwe Egberts koffie, lekkere koffie" en "Heerlijk, Helder, Heineken"? De auteurs geven de kenmerken van ideeën met kleefkracht en leggen ze uit hoe je hun plakfactor kunt versterken. Deze onmisbare gids laat zien dat "sticky" ideeën hun kracht ontlenen aan 6 belangrijke eigenschappen. Dit boek betekent een ingrijpende verandering in de manier waarop je ideeën overbrengt. De plakfactor is provocerend, onthullend en vaak verrassend grappig. Je krijgt de cruciale principes van succesvolle ideeën voorgeschoteld, plus aanwijzingen hoe je met deze regels je eigen boodschap meer kleefkracht kunt geven. En het geeft heel veel aanstekelijke voorbeelden van hoe het moet... én hoe het niet moet
Marketing. --- Merken. --- Marketing --- Advertising. Public relations --- Social psychology --- merken --- marketingcommunicatie --- consumentenmarketing --- 658.8 --- 659.1 --- 659.1 Publicity. Advertising --- Publicity. Advertising --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Reclame --- Sociale psychologie --- Toegepaste marketing --- 159.922 --- 695 Communicatie --- Créativité Creativiteit --- Message Boodschap --- 005.57 --- communicatietheorie --- creativiteit --- effectiviteit --- communicatie --- 301.151 --- 659 --- Reclame. Public relations --- Communicatie --- Psychologie --- Communicatiepsychologie --- Massacommunicatie --- Management --- Man --- Volwassene --- Financiewezen
Choose an application
Mass communications --- Communication Communicatie --- Culture d'entreprise Bedrijfscultuur --- Cinéma Film --- Communication visuelle Visuele communicatie --- Marketing Marketing --- Entreprises Ondernemingen --- AA / International- internationaal --- 658.315 --- 659 --- Communicatie binnen het bedrijf. Bedrijfskrant. --- Reclame - Public relations. --- Publicité - Relations publiques. --- Advertising. Public relations. --- 659 Reclame - Public relations. --- 659 Publicité - Relations publiques. --- 659 Advertising. Public relations. --- Corporations --- Video recordings --- Communication --- Business enterprises --- Public relations --- Audio-visual aids --- Production and direction --- Communicatie binnen het bedrijf. Bedrijfskrant --- Reclame - Public relations --- Corporations - Public relations - Audio-visual aids --- Video recordings - Production and direction --- Communication - Audio-visual aids --- Business enterprises - Public relations
Choose an application
-6
grafische technieken --- folders --- Mass communications --- Printing [Practical ] --- Layout --- #A9010 --- Communication externe Externe communicatie --- Communication visuelle Visuele communicatie --- Communication écrite Schriftelijke communicatie --- Typographie Typografie --- Brochures --- Tekstschrijven --- Schriftelijke communicatie --- Publicaties --- Reclame --- Brochure
Choose an application
Organisaties overleven als zij producten en diensten leveren waaraan behoefte bestaat en die aanbieden in een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Maar vanuit de samenleving worden tegenwoordig op meer zaken gelet. Hoe zit het met de service en dienstverlening? Hoe gaan - met name - ondernemingen om met het milieu? Op welke manier biedt de organisatie inzicht in het financiële reilen en zeilen? Over al die aspecten ontstaan indrukken en gevoelens die mede het oordeel over organisaties bepalen. Daarom is de mate waarin een organisatie evenwicht weet te scheppen te behouden tussen de interne wereld van de eigen organisatie én de maatschappelijke omgeving ook cruciaal voor het overlevingsvermogen. Dat evenwicht wordt bepaald door weloverwogen organisatiegedrag en systematische communicatie. Gedrag en communicatie resulteren in onderlinge samenhang in het public relations-beleid van organisaties.
Public relations. --- Advertising. Public relations --- marketingbeleid --- bedrijfscommunicatie --- PR (public relations) --- reclame --- Public relations --- 659 --- 659.4 --- #SBIB:309H252 --- PR --- 091 --- 659.4 Public relations (PR) --- Public relations (PR) --- 659 Publicity. Information work. Public relations --- Publicity. Information work. Public relations --- Externe communicatie (incl. public relations) --- public relations --- 658.81 --- #ECO:03.14:industrie en onderneming marketing --- Relations publiques Public relations --- Communication (administration) Communicatie (overheidsdiensten) --- Communication Communicatie --- Modes de communication Communicatiewijzen --- Information (gestion) Informatie (management) --- Image (relations publiques) Beeld (public relations) --- Marketing Marketing --- #KVHA:Public relations; Nederlands --- #KVHB:Public Relations --- AA / International- internationaal --- Reclame - Public relations. --- Publicité - Relations publiques. --- Advertising. Public relations. --- 659 Reclame - Public relations. --- 659 Publicité - Relations publiques. --- 659 Advertising. Public relations. --- 658.81 Sales organization --- Sales organization --- Reclame - Public relations --- Overheidsvoorlichting --- Massacommunicatie --- Crisis public relations --- Crisismanagement --- Financiële public relations --- Corporate advertising --- Jaarverslagen --- Sponsoring (alle aspecten) --- Onderzoek --- Public relationsonderzoek --- Jaarverslag --- Sponsoring --- Grafische sector --- Ontwikkeling --- Leerlijn
Choose an application
23 p.
Communicatiemanagement. --- Crisiscommunicatie. --- Crisismanagement. --- crisismanagement --- crisiscommunicatie --- Organization theory --- Mass communications --- Communicatiemanagement --- Crisismanagement --- 658.01 --- #KVHB:Crisiscommunicatie --- 659.3 --- #KVHB:Arbeids- en organisatiepsychologie --- Organisatieleer --- Massacommunicatie --- Crisiscommunicatie --- Casestudies --- Communicatie --- 659 communicatie --- AA / International- internationaal --- 659 --- 650 --- #gsdbS --- #SBIB:031.AANKOOP --- #SBIB:309H250 --- #ECO:03.13:industrie en onderneming management --- communicatie --- #ECO:04.03:sectoren communicatie --- #A0112A --- 366.42 --- 098 Bedrijfskunde --- Communication de crise Crisiscommunicatie --- Corporate governance Behoorlijk bestuur --- Crise Crisis --- Image (relations publiques) Beeld (public relations) --- Management (cas concrets) Concreet management --- Médias Media --- Reclame - Public relations. --- Publicité - Relations publiques. --- Advertising. Public relations. --- 659 Reclame - Public relations. --- 659 Publicité - Relations publiques. --- 659 Advertising. Public relations. --- Reclame - Public relations --- Theorieën en grondbeginselen. Management --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- communicatiemanagement --- management --- ondernemingsbeleid --- communication --- politique de l'entreprise --- Casestudy --- 431 --- opleiding management --- formation management
Choose an application
voorlichtingskunde --- amnioscopie --- didactische processen --- Advertising. Public relations --- communicatie --- Groupes Groepen --- Communication Communicatie --- Information (communication) Informatie (communicatie) --- Communication de masse Massacommunicatie --- Management Management --- Relations humaines Menselijke relaties --- Sociale agogiek --- permanente vorming en volwasseneneducatie --- permanente vorming en volwasseneneducatie. --- Reclame. Public relations --- Agologie (andragologie, veranderkundig denken) --- Massamedia (media) --- Voorlichting(-skunde)
Choose an application
659.1 --- Communication écrite Schriftelijke communicatie --- Typographie Typografie --- Communication visuelle Visuele communicatie --- Publicité Adverteren --- Image (relations publiques) Beeld (public relations) --- 659.1 Publicity. Advertising --- Publicity. Advertising --- Publicité. --- Communication. --- Communication in marketing --- Commercial art --- Advertising copy --- Communication en marketing --- Art publicitaire --- Publicité --- Rédaction --- Advertising. Public relations --- Reclame. --- Publicité
Listing 1 - 10 of 22 | << page >> |
Sort by
|